Navigați în Golful Mexic! – Sailing ShaggySeas Ep. 18

Navigăm în Golful Mexic pentru primul nostru pasaj dublu peste noapte și navigăm în Saint Petersburg, Florida! După ce am părăsit Portul Saint Joe, eram bine în Golful Mexic fără pământ la vedere când soarele a apus. A fost un apus frumos și toți eram destul de încântați anticipând următoarele două zile de navigație în fața noastră. Noaptea a fost frumoasă, fără poluare luminoasă, așa că am putut vedea perfect stelele. Era și bioluminiscență în apă, așa că delfinii care aveau să înoate au lăsat o urmă strălucitoare în urma lor. A fost o noapte lungă, dar foarte memorabilă, deoarece a fost prima dată când fiecare dintre noi traversa noaptea. A doua zi, a fost foarte calm cu puțină ceață pe apă dimineața. Vremea a fost însorită și caldă și am putut avea pânzele ridicate aproape toată ziua. Julie a făcut o cină minunată și am urmărit unul dintre cele mai calme apusuri de soare pe care le-am văzut în timp ce navigam. A doua noapte a fost mai rece și mai umedă decât prima și eram amândoi destul de epuizați. Am ajuns la intrarea în Sankt Petersburg a doua zi, dar a trebuit să așteptăm ca ceața deasă a trecut. În drum spre intrare, am mai văzut câteva păstăi de delfini. Odată ce am ajuns, am aruncat ancora lângă Egmont Key și John a plecat să înoate. Era un ancoraj frumos, cu păsări care se strigau între ele când soarele apunea. Dimineața, am navigat către hotelul Vinoy și portul de agrement pentru aprovizionare. Era un port frumos, cu o mulțime de facilități de clasă. O experiență atât de distractivă pentru un crucișător. John a mers împreună cu Redpaths să cumpere piese de ambarcațiune de la Don’s Marine Surplus and Salvage și aprovizionare, în timp ce Julie a rămas pe barcă pentru a face o schimbare de ulei și a mai sigila câteva scurgeri de punte. Câinilor le plăcea foarte mult să meargă la plimbare pe țărm și să-i privească pe oameni trecând și mergând cu bicicleta. Mulțumesc Olivia pentru videoclipurile cu Minnow la mare! https://www.youtube.com/channel/UC5PtYNrtRu8PC7FMDporMGg Cine este ShaggySeas? Călătorim cu barca cu pânze cu cei doi câini ai noștri și lansăm episoade video săptămânale / vloguri de navigație pentru a împărtăși cu tine aventura navigației! Ne-am documentat călătoria pe măsură ce am vândut tot ce aveam, am cumpărat o barcă cu pânze, am învățat despre navigație, am învățat cum să ne reparam propriile bărci și am câștigat experiență în croazieră. Alăturați-vă nouă pentru a obține o viziune din interior asupra vieții în direct la bordul unui crucișător și pentru episoadele săptămânale ale călătoriilor noastre cu navigație. Urmăriți episodul de săptămâna trecută în care vom naviga în sfârșit în Florida, vom lucra cu barca și apoi vom naviga în larg pentru a începe primul nostru pasaj dublu peste noapte către Saint Petersburg, Florida! https://youtu.be/cXe6kkXT2o8 Muzica 0:00 – Punct de vedere – De Nicolai Heidlas 0:22 – Acoustic-Folk Instrumental – De David Hyde Music 6:16 – Alchimie, Pt. 2 | Majestic Color – De Alvy Paris https://soundcloud.com/alvy-paris 7:10 – On And On – De Nicolai Heidlas 9:14 – Funky – De Nicolai Heidlas 11:00 – Dorul – De Joakim Karud 15:46 – Luvly – De Joakim Karud ©2018 ShaggySeas

source

Am plecat cu familia Wynnapa albastrabahamasbarcă cu pânzecaine de marecălători cu câinicălători în lumecanal de navigațieCaraibeCatalinacăutarea cu barcacroaiacum săcumpărând o barcăcuplu navigatorcuriozitatede croazierădelosfamilieFloridagecko leneșGolful MexicMâzgălituriMJnavigând cu câininavigând în jurul lumiiNavigațieoceanRAN navigândRenunță la confortRuby Rosesailingsailing academysailing boatsailing greciaShaun și JuliaSoulianistrecereunuUrmăriți barcavagabondulvlog de călătorievlog navigatie