Sailing Saoirse – Explorând Tobago 🏝

În sfârșit putem explora Tobago. După aproape 5 luni în Trinidad, am ajuns în sfârșit în apele albastre din Tobago. Când am ajuns în Tobago, am ancorat în Golful Mount Irvine, un mic golf liniștit pe partea de vest a insulei. A trebuit să facem check-in la vamă și imigrație (da chiar dacă eram încă în aceeași țară) care se află în Scarborough, care este în partea de SE a insulei. Teagan și cu mine am luat vasul la țărm, l-am încuiat pe o balustradă din dreapta turnului de salvare și a restaurantului și am urcat pe drumul principal. Există o stație de autobuz chiar acolo, dar am decis să încercăm să obținem o cotă de călătorie, care era TT$ 9 fiecare. Scarborough se afla la aproximativ 10 – 15 minute cu mașina de Muntele Irvine. A trebuit să mergem la terminalul Fairy/Navele de croazieră și să ne verificăm mai întâi la Immigration. The. Ieșiți din terminalul zânelor și îndreptați spre est pe același drum până ajungeți la Rituals Coffee and Churches Chicken pe partea stângă a drumului și virați la dreapta, vama este o clădire mică lângă unde parcul imens de feriboturi roșii și albe. să descarce oameni și mașini. Ancorajul din golful muntelui Irvine a fost incredibil de ondulat în timp ce am fost acolo. Am avut prieteni care au fost anterior acolo și s-au bucurat de cât de grozav și de liniștit a fost. Din nefericire, când am fost acolo, a fost un sistem amuzant de swell care venea dinspre nord, care făcea swelluri mari care treceau prin ancoraj. Viața sub apă și Muntele Irvine erau frumoase. Era o mulțime de corali chiar în fața restaurantului, între spargeri și apa liniștită. Am găsit, de asemenea, corali incredibil de creier și viață dacă faci snorkeling aproape de stâncile din dreapta hotelului și magazinului de scufundări. Reciful apare foarte puțin adânc. Vizibilitatea nu era grozavă și am pus-o pe seama faptului că venea o mulțime de umflături care ar fi putut să ridice o mulțime de sedimente în apă. Ne-am petrecut o zi cu mașina prin Tobago cu SY Puff – Kris și Ingrid. Am reușit să facem aproape toată linia de coastă a Tobago în câteva ore – nu este un lucru greu de făcut pentru că insula este atât de mică 😂 Ne-am oprit pe drum la Shurland Hummingbird Viewpoint care dădea spre o vale și spre ocean. Plătești TT$60 pentru a putea sta acolo la priveliștea ei frumoasă, ea îți oferă apă cu zahăr în propriile recipiente individuale, astfel încât să poți hrăni păsările colibri. Ea iti da si o bucata de tort si un suc sau cafea, noi optasem pentru sucul ei proaspat care era facut din ghimbir, turmeric si lamaie era absolut delicios! Erau atât de multe păsări colibri, care se simțeau ca niște muște în jurul capului nostru, se învârteau în jurul nostru, alergau unul pe altul, sorbeau apă cu zahăr din hrănitori și se opreau să ne verifice din când în când. A fost o experiență atât de incredibilă să poți sta acolo și să ai colibri sălbatic bâzâit atât de liber în jurul tău. Drumurile din Tobago sunt înguste și bătute de vânt, suntem foarte recunoscători că Kris a optat să conducă! Vă mulțumim că ați urmărit cu noi, dacă v-a plăcut videoclipul nostru vă rugăm să-i dați un like și dacă aveți întrebări sau comentarii vă rugăm să le lăsați mai jos 😁🤩🪸🌊🇹🇹🐬

source

#Navigaancorare liniştităCaraibeCatamarancolibridrumețiigolful Mount IrvineIubește Trinidadnaturănavigand nahoaNavigațieOceanul Atlanticpescuitsailingsailing academysailing boatsailing greciasezonul uraganelorstilul de viață de navigațieTrinidadTrinidad și Tobagoviata la bugetvoiaj