Bravissima Maserati! – Maserati a stabilit un nou record de curse multicoca – Asociația de navigație din Caraibe

Bravissima Maserati!  – Maserati a stabilit un nou record de curse multicoca – Asociația de navigație din Caraibe

Maserati Multi70 de la Giovanni Soldini stabilește un nou record de curse multicoca pentru cursa transatlantică RORC de 05 zile 05 ore 46 minute 26 secunde © Arthur Daniel/RORC

Vineri, 13 ianuarie 2023, la ora 19:46:26 UTC, Maserati Multi70 de la Giovanni Soldini a câștigat onoruri de linie multicoca în cursa transatlantică RORC 2023. Timpul scurs Maserati stabilește un nou record de curse multicoca pentru cursa transatlantică RORC de 5 zile, 5 ore, 46 de minute și 26 de secunde, doborând recordul anterior cu puțin sub 17 ore.

Echipajul Maserati Multi70: Giovanni Soldini, Guido Broggi, Matteo Soldini, Oliver Herrera Perez, Francesco Pedol, Lucas Valenza-Troubat și Francesco Malingri.

Giovanni Soldini și echipajul Maserati au primit o mare bun venit pe doc, când au ajuns la Camper & Nicholsons Port Louis Marina, Grenada. Echipa a fost toți zâmbet în timp ce beri reci și urale puternice au salutat echipa la Grenada. Chinel Sandy, reprezentând Autoritatea de Turism din Grenada, i-a prezentat lui Giovanni Soldini un coș cu produse grenadiene. Sosirea vineri a fost un moment foarte bun, deoarece grătarele erau aprinse pentru noaptea de grătar la Victory Bar and Restaurant.

Maserati Multi70 la sosirea cursei transatlantice RORC din Grenada © Toate fotografiile – Arthur Daniel/RORC

Pentru Maserati, victoria și noul record de cursă nu au venit ușor în cursa transatlantică RORC. Vânturile puternice și starea mare a marii și-au făcut plăcere pe barcă, dar echipajul a luptat prin necazuri și s-a luptat pentru a doborî recordul anterior cu 16 ore, 59 de minute și 37 de secunde.

„Sunt foarte fericit, am fost foarte rapizi și am parcurs un traseu foarte frumos în această cursă”, a comentat Soldini. „Am avut o mare problemă cu centrala și cârma, dar am continuat să luptăm. Sunt atât de fericit să fiu aici în Grenada și sunt atât de mândru de echipa mea, sunt băieți speciali.”

Aceasta a fost a patra cursă transatlantică RORC pentru Maserati Multi70. Anul trecut, Maserati a venit din spate pentru a lua Line Honors într-un photo finish. Victoria din acest an a fost și mai dulce; Soldini a trecut peste Atlantic de peste 40 de ori și crede că această cursă a fost cât mai aproape de perfectă.

„Am făcut o greșeală la început când am plecat în căutarea vântului termic în Insulele Canare; probabil că am ratat-o ​​cu o jumătate de oră. După aceea, am făcut o treabă foarte bună când te uiți la cursul nostru. Ne-am străbătut bine în schimburi și am ieșit din fiecare manevră într-un unghi mare.”

Modelul american MOD70 Snowflake al lui Frank Slootman, comandat de Gavin Brady, este de așteptat să fie a doua barcă care va termina cursa transatlantică RORC. La 21:00 UTC pe 13th Ianuarie, Fulgul de zăpadă se afla la 72 de mile de Grenada.

Urmărește cursa aici: http://rorctransatlantic.rorc.org/tracking/2023-fleet-tracking.html

Pentru o acoperire completă a cursei transatlantice RORC, inclusiv actualizări de cursă și povești de la echipe, urmăriți Royal Ocean Racing Club pe Instagram, Facebook și Twitter. Pentru actualizări regulate, inclusiv urmărirea prin satelit, accesați: www.rorctransatlantic.rorc.org

Timpul scurs Maserati stabilește un nou record de curse multicoca pentru cursa transatlantică RORC de 5 zile 5 ore 46 minute 26 secunde Toate imaginile © Arthur Daniel/RORC