Sailing Saoirse – Explorând Martinica magică ⛵️🍹

Timpul nostru în Martinica a fost grozav. Am ajuns la St Anne’s din Dominica și am ancorat în frumosul golf spațios. „Înregistrarea” pe insulele franceze este foarte ușoară. Am mers pe mal și am găsit cafeneaua care avea o cameră mică în lateral, unde am mers pe un computer, am introdus toate detaliile bărcii și lista echipajului, am tipărit documentul nostru oficial, am plătit cei 3 EUR pentru proprietarul magazinului. să-l ștampilăm și să-l semnăm și viola, eram legal pe teritoriul francez. Nici un oficial de imigrare sau vamal implicat👍. St Anne’s este un loc frumos, cu o biserică istorică în centru și 2 străduțe pe malul mării, cu magazine și case. Zona rezidențială se extinde pe deal de acolo. Am făcut o plimbare cu autobuzul în Fort-du-France pentru a merge la magazinul de tip depozit în aer liber Decathlon care nu a dezamăgit. Este un magazin incredibil care are de toate, de la role la echipamente de scufundări până la echipamente de pescuit și camping. A fost uimitor de văzut. A fost, de asemenea, o modalitate grozavă de a vedea puțin mai mult din insulă, unde au plantații de banane întinse și dealuri de trestie de zahăr, cât de departe poate vedea cu ochii. De la St Anne’s ne-am îndreptat spre Le Marin, un ancoraj foarte aglomerat, dar ne-a apropiat de zona comercială care are magazine mari Leader Price și Carrefour, perfecte pentru reaprovizionarea iahtului. De asemenea, am putut ajunge la debarcaderul de combustibil pentru a ne aproviziona cu apă și combustibil. Apa de aici este una dintre cele mai puțin costisitoare pe care le-am experimentat în Caraibe, așa că a făcut o schimbare frumoasă. Ne-am îndreptat apoi pe coastă spre St. Pierre. Ce răsfăț „istoric”. Am ajuns să explorăm frumosul oraș vechi care încă arată atât de mult din daunele originale cauzate de erupția din 1902 a Muntelui Pelee. De la vechiul teatru și închisoarea adiacentă până la vechile drumuri pietruite originale, a fost un loc frumos de explorat. De ziua lui Robin, ne-am îndreptat pe drumul lung și sinuos în sus🥵 până la Distileria DePazz Rhum, unde am ajuns să turăm distileria și vila frumoasă adiacentă, terminând în magazinul Rhum. Am intrat spunând că nu vom cumpăra prea multe, dar asta nu a durat când am văzut și gustat 🤪 selecția uimitoare de rom și lichioruri pe bază de rom pe care o au în ofertă. Martinica a fost o oprire frumoasă, cu niște amintiri grozave pentru și pentru banca noastră de memorie în continuă creștere.

source

biserica vecheCaraibeCatamaranDominicadulap pentru haineexploraexplorarea CaraibelorMartinicanavigand in Caraibenavigare cu catamaranNavigațienavigație în Caraibenavigație liberăoras vechirom Depazsailingsailing academysailing boatsailing greciast anesSt LuciaSt Pierresurshatrăiesc la bordul stilului de viațăvoiaj