Marea Dunării până la Sursă Ziua 22: Intrarea pe Porțile de Fier

Etapa 22, 30 de mile de la Tekija la Donji Milanovic prin punctul de vedere Ploce. Aceasta a fost cea mai spectaculoasă etapă a cursei de până acum. Trecând prin parcul național Derdap, unde se află Porțile de Fier, un defileu adânc și îngust care desparte Serbia de România, unde Dunărea se subțiază la doar 100 m lățime și este cea mai adâncă. Pe lângă sculptura în stâncă a lui Decebal, cu vederi constante ale Dunării care curge prin acești pereți de stâncă cizelați de natură. Dacă ieri a fost frumos, asta a transformat totul în uimitor. M-am aranjat să mă întâlnesc cu @babic la 15 km în picior. S-a oferit cu amabilitate să conducă o oră de la Negotin pentru a mă duce într-o drumeție ocolitoare de 6 km și 600 m până la un punct de belvedere. Recunosc că am fost sceptic aseară în ceea ce privește adăugarea de mile și altitudine la ceea ce părea deja o zi grea, dar băiete, a meritat. Acesta este unul dintre acele locuri de pe planetă în care știi că vezi ceva dincolo de special. Făcut mai mult de faptul că am avut o companie grozavă și Igor și @ au adus și un mic dejun cu afumaturi, brânză, cafea și bere fără alcool. Am stat o jumătate de oră, am vorbit, am mâncat și viața a fost perfectă. Doar că mai aveam 25 km de alergat😂.⁣ ⁣ Acei 25 km erau mai mult dacă aceleași priveliști refacetoare de suflet și am apucat să iau și primul set de tuneluri care tăiau munții. Sunt neluminate, cu curbe și ocazional trafic rapid, dar, din fericire, au doar 250 de metri și au o potecă destul de mare încât să mă scoată de pe șosea. Am supraviețuit celor ok. Voi avea mai multe mâine.⁣ ⁣ Ziua perfectă a fost nuanțată doar de faptul că drumeția mi-a lovit puțin picioarele. Pantofii Saucony Speed ​​2 pe care îi folosesc îmi provoacă pete dureroase când merg pe jos perioade lungi de timp. Asta și un camber oribil pe drumurile de munte au însemnat că ultimele 5 mile au fost cele mai dureroase pe care le-am avut până acum. Piciorul meu stâng țipa la sfârșit. Dar sperăm că se va rezolva peste noapte. Și mâine voi menține mersul pe jos la minimum.⁣ ⁣ Acum am înregistrat peste 600 de mile și 140 de ore de alergare în 21 de zile. Disconfortul este inevitabil. Dar mâine mergem din nou.⁣ Donează organizațiilor mele de caritate și ajută copiii afectați de sărăcie din întreaga lume: https://donate.giveasyoulive.com/fundraising/runtheblue

source

7 thoughts on “Marea Dunării până la Sursă Ziua 22: Intrarea pe Porțile de Fier

1. WOOWWW gorgeous!!! Just gorgeous!! Big THANK YOU to Igor and @babic!!! While you're suffering the pain you may regret it somewhat, but once the pain is behind you, for the rest of your life, you will definitely not regret it!! GREAT idea to do your morning update on the road!!!