BostonYacht.com – Back Cove 32 (2018) BoatTest Review

BostonYacht.com - Back Cove 32 (2018) BoatTest Review

Te-ai întrebat vreodată ce implică realizarea unei recenzii și a unui videoclip BoatTEST? Începe atunci când BoatTEST sună producătorul, – în acest caz Back Cove Yachts, cerând să revizuiască un nou model și dacă unul este disponibil pentru a verifica pe uscat și pe mare. Back Cove ne-a sunat apoi, știind ca unul dintre dealerii lor, că aveam unul pus în funcțiune 32 de vânzare la o locație și alți 32 pe care brokerul nostru Andrew Savage le livrase recent unui client din Marblehead. Așa a aflat Andrew direct care este povestea din spate, în timp ce l-a găzduit pe căpitanul Steve și echipajul BoatTEST în Marblehead pentru testarea și revizuirea Back Cove 32. Istoricul Corinthian Yacht Club din Marblehead a servit ca decor perfect pentru a revizui acest lucru. crucișător de cupluri prin excelență. Cu o adunare de dimineață devreme pentru a începe filmarea, Andrew și echipa de detaliere de la Washing Tides și-au petrecut noaptea înainte de a pregăti barca pentru ea de aproape. A doua zi de dimineață, devreme, Andrew și Adam Carlson, un designer senior la Back Cove Yachts, s-au întâlnit cu căpitanul Steve și au trecut în revistă caracteristicile și facilitățile de design ale Back Cove 32. După aceea, Andrew și Adam au trebuit să facă un pas în spate și să obțină o prezentare generală. au văzut cum căpitanul Steve și videograful său filmau o varietate de segmente la doc. După ce au acoperit toate caracteristicile mecanice și facilitățile de croazieră ale Back Cove 32, s-au îndreptat spre un test al ambarcațiunii în Salem Sound. Au fost întâmpinați cu un cot constant care le-a permis să treacă barca în pași într-o varietate de condiții. În cele din urmă, a venit timpul să filmăm Back Cove 32 în elementul ei. Videograful s-a alăturat lui Andrew și Adam pe Back Cove 37 Downeast, Arete, din 2014, care a servit drept platformă perfectă pentru a filma, iar aceștia s-au îndreptat spre filmare cu căpitanul Steve punând din nou Back Cove 32 sub pasul ei. A fost frumos să văd aceste două iahturi spectaculoase Back Cove alergând aproape una lângă alta pentru a obține fotografiile perfecte de acțiune. Așadar, iată povestea din spate în fotografii: de cu o seară înainte, până la întâlnirea și salutul pe docuri, până la acțiunea pe apă, până la încheiere. Și acum puteți urmări recenzia finală BoatTEST aici: http://www.boattest.com/review/back-cove/3772_32 Dacă aceste fotografii și recenzia BoatTest nu sunt suficiente și doriți să aflați mai multe despre Spate Cove 32, sau oricare dintre celelalte iahturi minunate din gama Back Cove, vă rugăm să ne contactați la Boston Yacht Sales. http://bostonyacht.com

source

Follow by Email
YouTube