Navigați pe Insulele Abaco de Sud! – Sailing ShaggySeas Ep. 33

Navigați pe Insulele Abaco de Sud!  - Sailing ShaggySeas Ep.  33

Săptămâna aceasta, navigăm în jurul sudului Abacos și ne bucurăm de snorkeling uimitor în Bahamas! Timp de câteva zile, în timp ce am fost ancorați în sudul Abacos, ne-am bucurat să ne luăm timp să înotăm, să ne petrecem timp și să ne relaxăm, în timp ce unele sisteme meteorologice treceau. John a decis să sară și să facă snorkeling pe țărm pentru a vedea ce fel de zone răcoroase ar putea găsi. Cea mai mare parte a zonei era acoperită cu iarbă densă cu foarte puțini pești, dar în timp ce continua să înoate, a dat peste niște pești îngrijiți care trăiau în scoici și chiar și un mic recif de corali unde a văzut o mulțime de pești tropicali interesanți, două țestoase marine și un barracuda mare, toate înainte de a ne întoarce la cină. Odată ce am terminat de explorat ancorajul, am continuat mai spre sud până la fundul Abacos. John a mers pentru un alt snorkel și apoi am decis să ne îndreptăm înapoi spre nord, deoarece valurile și umflarea din Oceanul Atlantic făceau ancorajul inconfortabil. Am petrecut o seară frumoasă și calmă la noul nostru punct de ancorare, cu un apus frumos. A doua zi dimineața am avut ziua noastră mult așteptată, aproape fără vânt, făcând-o șansa perfectă de a merge la snorkeling la Sandy Key. Odată ajuns la Sandy Key, ne-am împachetat rapid și am condus barca către micile mingi de acostare din apropierea recifului. Nu eram sigur la ce să mă aștept, dar când am sărit în apă am fost plăcut surprinși de reciful de corali mare și sănătos de sub noi. Aproape imediat am văzut o rază de vultur pătată alunecând lin de-a lungul marginii exterioare a recifului. John a fost foarte încântat de apa mai adâncă de la recif, deoarece majoritatea Abacosului este incredibil de puțin adânc, făcând din acesta un loc perfect pentru a practica scufundări. Ne-am distrat minunat să facem snorkeling și să ne bucurăm de reciful minunat și de toată viața încântătoare a mării. Când ne-am întors la barcă, ola de pe Atlantic făcea barca să se rostogolească puțin prea mult pentru gustul nostru, așa că am tras ancora și ne-am îndreptat spre fundul cheii Tilloo unde ne-am bucurat de cina și de un apus frumos. Cine este ShaggySeas? Călătorim cu barca cu pânze cu cei doi câini ai noștri și lansăm episoade video săptămânale / vloguri de navigație pentru a împărtăși cu tine aventura navigației! Ne-am documentat călătoria pe măsură ce am vândut tot ce aveam, am cumpărat o barcă cu pânze, am învățat despre navigație, am învățat cum să ne reparam propriile bărci și am câștigat experiență în croazieră. Alăturați-vă nouă pentru a obține o viziune din interior asupra vieții în direct la bordul unui crucișător și pentru episoadele săptămânale ale călătoriilor noastre cu navigație. Pentru a vedea toate episoadele în ordine: https://www.youtube.com/watch?v=Ct91zO5V3m0&list=PLjOYJDVx5mUcphNTA9No58dl-kiqhV3rU Muzică 0:00 – Punct de vedere – De Nicolai Heidlas 0:22 – Aripi – De Nicolai Heidlas 2:36 – Plajă – Muzică de Joakim Karud 6:17 – Din monștri și bărbați- Lupi fără dinți – De Tatono Music 8:10 – Tucani – De Tatono Music 10:07 – Ocean- De THBD 12:35 – Chitara acustică 1 de Audionautix este licențiat sub o licență Creative Commons Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/) Artist: http://audionautix.com/ 13:57 – Luvly – De Joakim Karud ©2018 ShaggySeas

source

37 thoughts on “Navigați pe Insulele Abaco de Sud! – Sailing ShaggySeas Ep. 33

1. It's such a treat to wake up and see that a New Shaggy Seas Video is up. Queue Tea and a Biscuit = Great way to start the day. Lovely underwater work! Thanks again you two.

2. C'mon, tell the truth…
    You filched footage from a Cousteau Society film of the reefs! Nah, just joshin'.
    It's really well done and the colors are just as I remember on my last trip.
    Glad to see the reefs ain't wrecked. Thanks for the vids.
    G.

3. John is a lucky man, you're absolutely stunning Julie and your smile is mesmerising you have a Keira Knightley look about you but you are far more beautiful than her!

4. Thanks for another great video! Thanks for sharing your lives with all of us 🙂 Nice to see a Gulet in Bahamas, my husband and I wondered about bringing one over here so it is nice to see it can be done.

5. Thank you for showing Your travel on the charts! Most don't spend enough time, if any, on them to let us followers your course!! I plane to make the Bahama trip this next winter, so it is really helpfull to me. Please keep it up!! Dale s/v On Tilt

6. Great episode. Always a positive attitude. Julie should write a cookbook for cruising sailors. Her meals look delicious. Loved the acoustic guitar music toward the end of the episode.

7. I appreciate the recap of where you've been. Most people just keep saying where they are currently, but after a while, it loses it's meaning without some reference like you just gave.

8. noticed you got that dingy motor to run. If ever you decide to get another dingy motor. Get a 2hp – 3hp gamefisher. They're made in japan and always start on the first pull, super reliable. I live in Canada and even if I dont store it properly during the winter, it start one shot every year without fail…anyways it has for the past 10 years.

9. I love pennies snout it makes her just look like a sweet dog! By the way I hear in the Bahamas there is an old tower that was built by Blackbeard. The pirate. You should go to it. Also he blockaded Charleston SC he wrecked his ship at the island Immoral Island NC (it was called Topsail when he lived.) NC Beaufort has a maritime museum with a lot of artifacts from his ships. He was killed at Ocracoke NC. I hear there was a lot of pirates that hid in the Bahamas. Just wanted to let you know Incase you like history, pirates, and sailing.

10. Seeing you eat popcorn reminded me that I wanted to thank you for the coconut oil popcorn suggestion. My wife and I made it a couple weeks ago and it was excellent. No need to put anything else on it except a bit of salt. Yummy. Thank you for the tip.